Kita Mulakan.....

List of Product option2 option3 option4

Wednesday, February 13, 2008

Pengalaman Pertama

Assalamualaikum
Ini adalah hari ke 29 berpantang selepas kelahiran anak ke-5ku yang juga merupakan anak perempuan ke-4ku, Nur Amira Sofea Bt Mohd Faizul. Blog ini ingin kucipta sebagai lakaran peristiwa kisah kehidupanku, semoga ia menjadi peringatan untuk diriku sendiri betapa kita harus menghargai setiap saat yang Allah berikan untuk kita hidup dan menjadikan diri kita HARI INI LEBIH BAIK DARI SEMALAM DAN ESOK YANG BAKAL MENDATANG LEBIH CEMERLANG DARI HARI INI.

Jika paparan dalam blog ini baik untuk ditatapi, jadikan pedoman tapi kalau sebaliknya jadikanlah ia pengajaran. Di samping berpantang dan memahami baby sofea, aku juga melayan kerenah bujangku Munzir. Munzir semakin tagas dan menyerlahkan kelelakiannye, berlainan benar dengan anak-anak daraku bertiga sebelum dia iaitu Kakak Iman, Kak Ngah Siham dan Kak Uda Nani.

Panjangnya masa terluang di rumah dan kemudahan internet membolehkan ku bertenet dan serve benda-benda yang ku minat iaitu menimba ilmu bakeri dan ilmu memasak untuk melengkapkan diri sebagai isteri dan ibu. Special thanks to my husband yang menunjukcara mcm mana cipta blog.

Ok, sekian dulu, belum ada gambar2 yang boleh diupload. Till next time... wassalam

No comments: