Kita Mulakan.....

List of Product option2 option3 option4

Saturday, August 29, 2009

Kelang Kabut Dibuatnya


Salam...

Jumaat 14 Ogos 09 - Check Pragnancy di O&G Hospital Muar, As what has been decided from the last appointment that I have to deliver my 6th baby by LSCS (bedah le tu) because..... 1st reason: there are risk of "rahim" burst due to i conceived again only 10 months after the 1st LSCS 15 Jan 2008 and 2nd reason: the baby was in breech position..... so today I've got the schedule: To be warded: Teusday 18/8/09 and LSCS on 19/8/09. Earlier than what i've expected before...

So I have to speed up to finish my work at school.... nak print Analisis SAP Ujian Julai, nak siapkan Penyata Kewangan PIBG bulan Jan~Julai. semua mesti siap hari isnin, jadi boleh serahkan pada hari selasa.

Isnin 17 Ogos 09 - Pagi tu mula cerita pada kawan2 tentang nak kena LSCS pada hari Rabu. Sedang print analisis SAP di Makmal Komputer, about 11.45am I got a call from an unfamiliarfixed line number. Ya Allah!!! Dr Adila (the person who've LSCS me last year) call dari HPSF mentioning that I can be put in Teusday 18/8 LSCS Schedule where that means I must be warded today and she said "masuk wad secepat mungkin ye kak!" My head go "blank" for a while and the 1st person I called was my dear husband. He rushed back to Muar from Simpang Renggam. Sebelum 1.50ptg rushed ke Bilik Guru dan sempat settlekan beberapa voucher PIBG, sambil cerita lak latest news ni.... ramai sahabatku wish good luck, tak kurang yg memelukku buat hati ini tersentuh. After lunch I came back to school to finish printing Analisis SAP Julai dan report Hari Keusawanan. After hand over them to my PK and PK Koko... good bye my school.
Pukul 1.15 straight balik umah, lepas solat zohor, kemas popok2 baby yang dah basuh semalam tapi lom lipat, bajuku dan bende2 yg patut dan completekan senarai voucher PIBG dalam buku tunai. Dalam kul 4.30 baru bergerak keluar rumah menuju ke hospital.... say hati bila terkenangkan wajah Mundzir dan Sofea yang tak sempat kutatap apa lagi cium. Lepas daftar masuk Dewan Bersalin kuikuti procedure admit. The 1st word was ask by the doctor was "Kenapa pukul 5 baru nak masuk". Then.... here i am again to wad 2nd kelas ..... katil, bantal, bedsheet dan blanket, baju hospital warna pink dan kainnya merah.. semua nampak macam sama and i tried to shed my fear of the last LSCS experience....


No comments: